Czyścioch - Z miejsca śmierci myszy wyłania się duża bańka. Powstaje X razy -
Nie, nie i jeszcze raz nie dla tej umiejętności! Jest strasznie
wkurzająca dla osób którzy starają się o firsty - czyli dla około 50%
graczy - i zazwyczaj powoduje, że większość myszek spada! Moim zdaniem i
wielu innych doświadczonych graczy jest to najgorsza umiejętność jaka
została dodana z tą aktualizacją. Przyjrzyjcie się podczas gry, ludzie
skaczą na bańki, one pękają i mało kto zostaje żywy ... radzę pominąć tą
umiejętność. Bańki w niczym nie pomagają, tylko KOMPLIKUJĄ grę.
Sprinter - Zwiększa szybkość Szamana o 20% -
Szczerze? Nie wiem dokładnie co ta umiejętność daje, albo szybciej
biegamy, albo szybko przywołujemy - obie opcje i tak średnio przydatne,
ale z uwagi na to, że poprzednia umiejętność o której pisałam jest
okropna i nie warto w nią dawać punktów, w tą umiejętność trzeba dać ich
aż 5 aby odblokować kolejne poziomy drzewa umiejętności. Na prawdę,
lepiej te 5 punktów zainwestować w Sprintera niż w Czyściocha, każdy kto
gra dłużej tak wam doradzi :)
Oportunista - Kiedy ostatnia mysz wchodzi do norki, automatycznie wygrywasz rundę -
Bardzo przydatne, jeśli wszystkie myszy weszły do nory, to wtedy ty
jako szaman jesteś automatycznie do niej teleportowany nawet jeśli nie
masz sera! Także możesz spokojnie pomagać myszką i nie przejmować się
sobą, bo gdy wszystkie odniosą ser automatycznie i ty odniesiesz :)
Dieta - Zmniejsza masę szamana o X% -
Dzięki tej umiejętności możesz trochę dalej skakać. Różnica jest
minimalna, a zresztą Władca Wiatru ma inne LEPSZE umiejętności które
pozwalają pokonywać przepaście, więc ogólnie sprawa wygląda tak, że
niezbyt się opłaca dawać w Diete punkty. Radzę pominąć jeśli
oszczędzacie punkty.
Chwytaki - Zwiększają tarcie szamana o X% -
Uwielbiam to! Po prostu każdy musi w to dać 5 punktów! Dzięki tej
umiejętności możecie chodzić po pionowej ścianie jak Spider-Man i nigdy
nie spadniecie podczas wspinaczki po ścianie, po prostu jesteście jak
przyklejeni do niej! Popróbujcie w praktyce, powiem wam, że jak trochę
poćwiczycie nawet będziecie potrafić budować będąc przyklejonym do
pionowej ściany, co otwiera kolejne możliwości tworzenia nowych,
innowacyjnych budowli :D Aby budować stojąc na pionowej ścianie
potrzebujecie jeszcze innej umiejętności Władcy Wiatru - zwinność - o
której napisze niżej. Umiejętność Chwytaki dobra jest do ćwiczenia
techniki WJ - czyli wspinaczki po ścianie.
Skrzynka towarzysząca - Przywołuję skrzynkę towarzyszącą -
W naszym ekwipunku szamana mamy dodaną skrzynkę która jest ciężkości
kilku kowadeł i wyróżnia się ciekawym wyglądem. Aby ją przesunąć, musi
być pchana przez kilka myszek. Odpowiednio użyta jest dobrą blokadą nory
wrogiego szamana. Można ją użyć na wiele sposobów podczas budowania,
ale jak to pozostawiam już waszej inwencji ;) Ogólnie jest spoko.
Mysz Odrzutowa - Dłuższe kucniecie wystrzeli Cię w górę. Poziom X -
Przytrzymaj strzałkę w dół - im dłużej tym wyżej polecisz - i puść aby
wyskoczyć w górę. Pozwala dostać się na wyższe miejsca bez konieczności
budowania do nich drogi, albo przeskoczyć większe przepaście. Jestem na
tak - przydatne, ale oczywiście najpierw trzeba się trochę tym pobawić
aby na 100% opanować jak działa.
Czekobuziak - Kiedy siedzisz, X mysz(y) obok daje ci całusa -
Totalnie słodkie i odlotowe, możesz dostać buziaki od kogo chcesz jeśli
usiądziesz obok niego ... ale przy tym strasznie nie potrzebne przy
pomaganiu myszkom. Pominęłam, bo nie chce marnować punktów na takie
'bajery'.
Wślizg - Napędza twojego szamana do przodu przez podwójne wciśnięcie w lewo lub w prawo -
Fajna umiejętność, ale trzeba uważać aby przypadkiem nie kliknąć tych
strzałek w złym momencie - mi raz zdarzyło się tak spaść, bo gdy stałam
nie daleko przepaści przypadkiem kliknęłam dwa razy w prawo i śmigłam
do dziury, było po mnie ;) Umiejętność wręcz teleportuje, a nie
przyśpiesza, tak szybko się dzięki niej przemieszczamy!
Osobista teleportacja - Teleportuje szamana w wyznaczone miejsce. Można użyć X razy - Są sytuacje gdy na prawdę przydaje się ta umiejętność teleportacji, więc dwa punkty warto na nią wydać.
Kryzys - Przywołuje maleńką deskę. Można użyć X razy
Zwinność - Możesz przywoływać w ruchu -
Jak najbardziej tak, ułatwia budowanie. Wraz z umiejętnością Chwytaki
pozwala na budowanie będąc przyczepionym do pionowej ściany!
Sroga mysz - Zwiększa liczbę lodowych kostek o X -
Początkowo każdy z nas dostaje do dyspozycji dwie kostki lodu do
zamrażania niesfornych myszek. Zazwyczaj wystarczają na pozbycie się
wszystkich trolli, jednak postanowiłam dać jeden punkt w tą umiejętność,
aby mieć o tą jedną kostkę więcej, tak na wszelki wypadek.
Transformice - Daje wyznaczonej myszy możliwość przemiany w przedmioty. Można użyć X razy - Jak oszczędzacie punkty to omińcie.
Anioł - Możesz rozłożyć skrzydła naciskając przycisk skoku -
Nareszcie skrzydła, powód dla którego tak wiele osób wybiera właśnie to
drzewko umiejętności! Dzięki nim spadasz, ale pod bardzo małym kątem.
Aby latać trzeba kliknąć dwa razy strzałkę w górę i przytrzymać.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz