piątek, 22 listopada 2013

Władca wiatru.!^^

Dzisiaj byłam mile zaskoczona.! Nie musiałam iść do szkoły ale będę musiała Przepisywać....no nic dzisiaj trochę o mocy ''Władna Wiatru''

                                                 

                                                      














Czyścioch - Z miejsca śmierci myszy wyłania się duża bańka. Powstaje X razy - Nie, nie i jeszcze raz nie dla tej umiejętności! Jest strasznie wkurzająca dla osób którzy starają się o firsty - czyli dla około 50% graczy - i zazwyczaj powoduje, że większość myszek spada! Moim zdaniem i wielu innych doświadczonych graczy jest to najgorsza umiejętność jaka została dodana z tą aktualizacją. Przyjrzyjcie się podczas gry, ludzie skaczą na bańki, one pękają i mało kto zostaje żywy ... radzę pominąć tą umiejętność. Bańki w niczym nie pomagają, tylko KOMPLIKUJĄ grę.
Sprinter - Zwiększa szybkość Szamana o 20% - Szczerze? Nie wiem dokładnie co ta umiejętność daje, albo szybciej biegamy, albo szybko przywołujemy - obie opcje i tak średnio przydatne, ale z uwagi na to, że poprzednia umiejętność o której pisałam jest okropna i nie warto w nią dawać punktów, w tą umiejętność trzeba dać ich aż 5 aby odblokować kolejne poziomy drzewa umiejętności. Na prawdę, lepiej te 5 punktów zainwestować w Sprintera niż w Czyściocha, każdy kto gra dłużej tak wam doradzi :) 
Oportunista - Kiedy ostatnia mysz wchodzi do norki, automatycznie wygrywasz rundę - Bardzo przydatne, jeśli wszystkie myszy weszły do nory, to wtedy ty jako szaman jesteś automatycznie do niej teleportowany nawet jeśli nie masz sera! Także możesz spokojnie pomagać myszką i nie przejmować się sobą, bo gdy wszystkie odniosą ser automatycznie i ty odniesiesz :) 
Dieta - Zmniejsza masę szamana o X% - Dzięki tej umiejętności możesz trochę dalej skakać. Różnica jest minimalna, a zresztą Władca Wiatru ma inne LEPSZE umiejętności które pozwalają pokonywać przepaście, więc ogólnie sprawa wygląda tak, że niezbyt się opłaca dawać w Diete punkty. Radzę pominąć jeśli oszczędzacie punkty.
Chwytaki - Zwiększają tarcie szamana o X% - Uwielbiam to! Po prostu każdy musi w to dać 5 punktów! Dzięki tej umiejętności możecie chodzić po pionowej ścianie jak Spider-Man i nigdy nie spadniecie podczas wspinaczki po ścianie, po prostu jesteście jak przyklejeni do niej! Popróbujcie w praktyce, powiem wam, że jak trochę poćwiczycie nawet będziecie potrafić budować będąc przyklejonym do pionowej ściany, co otwiera kolejne możliwości tworzenia nowych, innowacyjnych budowli :D Aby budować stojąc na pionowej ścianie potrzebujecie jeszcze innej umiejętności Władcy Wiatru - zwinność - o której napisze niżej. Umiejętność Chwytaki dobra jest do ćwiczenia techniki WJ - czyli wspinaczki po ścianie.
Skrzynka towarzysząca - Przywołuję skrzynkę towarzyszącą - W naszym ekwipunku szamana mamy dodaną skrzynkę która jest ciężkości kilku kowadeł i wyróżnia się ciekawym wyglądem. Aby ją przesunąć, musi być pchana przez kilka myszek. Odpowiednio użyta jest dobrą blokadą nory wrogiego szamana. Można ją użyć na wiele sposobów podczas budowania, ale jak to pozostawiam już waszej inwencji ;) Ogólnie jest spoko. 
Mysz Odrzutowa - Dłuższe kucniecie wystrzeli Cię w górę. Poziom X - Przytrzymaj strzałkę w dół - im dłużej tym wyżej polecisz - i puść aby wyskoczyć w górę. Pozwala dostać się na wyższe miejsca bez konieczności budowania do nich drogi, albo przeskoczyć większe przepaście. Jestem na tak - przydatne, ale oczywiście najpierw trzeba się trochę tym pobawić aby na 100% opanować jak działa.
Czekobuziak - Kiedy siedzisz, X mysz(y) obok daje ci całusa - Totalnie słodkie i odlotowe, możesz dostać buziaki od kogo chcesz jeśli usiądziesz obok niego ... ale przy tym strasznie nie potrzebne przy pomaganiu myszkom. Pominęłam, bo nie chce marnować punktów na takie 'bajery'.
Wślizg - Napędza twojego szamana do przodu przez podwójne wciśnięcie w lewo lub w prawo - Fajna umiejętność, ale trzeba uważać aby przypadkiem nie kliknąć tych strzałek w złym momencie - mi raz zdarzyło się tak spaść, bo gdy stałam nie daleko przepaści przypadkiem kliknęłam dwa razy w prawo i śmigłam  do dziury, było po mnie ;) Umiejętność wręcz teleportuje, a nie przyśpiesza, tak szybko się dzięki niej przemieszczamy!
Osobista teleportacja - Teleportuje szamana w wyznaczone miejsce. Można użyć X razy - Są sytuacje gdy na prawdę przydaje się ta umiejętność teleportacji, więc dwa punkty warto na nią wydać. 
Kryzys - Przywołuje maleńką deskę. Można użyć X razy 
Zwinność - Możesz przywoływać w ruchu - Jak najbardziej tak, ułatwia budowanie. Wraz z umiejętnością Chwytaki pozwala na budowanie będąc przyczepionym do pionowej ściany!
Sroga mysz - Zwiększa liczbę lodowych kostek o X - Początkowo każdy z nas dostaje do dyspozycji dwie kostki lodu do zamrażania niesfornych myszek. Zazwyczaj wystarczają na pozbycie się wszystkich trolli, jednak postanowiłam dać jeden punkt w tą umiejętność, aby mieć o tą jedną kostkę więcej, tak na wszelki wypadek.
Transformice - Daje wyznaczonej myszy możliwość przemiany w przedmioty. Można użyć X razy - Jak oszczędzacie punkty to omińcie.
Anioł - Możesz rozłożyć skrzydła naciskając przycisk skoku - Nareszcie skrzydła, powód dla którego tak wiele osób wybiera właśnie to drzewko umiejętności! Dzięki nim spadasz, ale pod bardzo małym kątem. Aby latać trzeba kliknąć dwa razy strzałkę w górę i przytrzymać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz